Faceți căutări pe acest blog

3 mar. 2013

CADOU


Cadou

Inima ta o vreau în astă zi
Legată strâns cu o fundiță albă, mare,
S-o storc, s-o mușc, s-o fac fâșii
Și să le-ndes prin buzunare.

Cutia o păstrez pe-ascuns,
O-mpodobesc cu-al meu parfum
S-adun în ea tot ce-i de nepătruns,
Tot ce-am mai scump, mai bun.

Fundița o s-o creponez
Și-am s-o agăț în cui,
Am s-o privesc și venerez,
Am s-o arăt oricui.

Poate e crud ce am cerut
Dar nu și astă noapte
Căci a ta inimă a început
În al meu piept a bate.



                                                                                                                         Autor : Lepşa Mihail
                                                                                                  Fotografie : Gianina Bejan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu